مصرف برق کولرگازی

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



یکی از پارامترهایی که هنگام انتخاب و خرید کولر گازی یا هر وسیله الکترونیکی باید به آن توجه کرد. به میزان مصرف انرژی در آن دستگاه توجه کنید. امروزه اکثر افراد به این موضوع آگاهی دارند و سعی می کنند در هنگام خرید لوازم کم مصرف را انتخاب کنند. دستگاه هایی که دارای چنین ویژگی هستند مزایای زیادی دارند، به عنوان مثال:

در پرداخت ها صرفه جویی کنید
استفاده کمتر و کارآمدتر از منابع انرژی و کمک به صرفه جویی در آن
حفظ منابع زیست محیطی و…
به همین دلیل بسیاری از افراد در هنگام خرید به این پارامتر توجه می کنند و مایه مباهات است اگر همه به عنوان دستور پخت به این نکته توجه کنیم که هنگام خرید لوازم خانگی و کولر گازی حتما از فروشنده سوال کنیم. در مورد مصرف برق دستگاه بپرسید یا دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید. البته راه های مختلفی برای کاهش مصرف برق توسط دستگاه های الکترونیکی و برقی وجود دارد که یکی از آنها انتخاب دستگاه های کم مصرف است. با رعایت راهکارهای دیگر می توان مصرف برق کولر گازی را بهینه کرد و از پرداخت هزینه زیاد خودداری کرد.

کولر گازی - اسپلیت
راهکارهای کاهش مصرف برق توسط لوازم خانگی، اسپلیت و کولر گازی
1. در هنگام خرید به برچسب انرژی محصول توجه کنید.
برچسب مصرف انرژی بر روی تمامی لوازم خانگی استاندارد نصب شده و در واقع نشان دهنده استاندارد بودن محصول می باشد.

2. وضعیت ساختمان را بررسی کنید.
گاهی اوقات ممکن است شرایط خانه شما به گونه ای باشد که میزان نور خورشید دیوارهای ساختمان را گرم کند. این امر بر عملکرد و مصرف انرژی دستگاه های خنک کننده مانند کولرها تأثیر می گذارد. در چنین مواقعی محل قرارگیری دستگاه و انتخاب کولرگازی با توان مناسب مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

3. از هدر دادن انرژی در خانه خودداری کنید.
سرمای ناشی از انواع مختلف شکاف ها ممکن است به دلایل مختلفی از درز پنجره ها و درها خارج شود. این باعث افزایش مصرف برق می شود. پس باید از زوایای مختلف به ساختمان نگاه کرد. استفاده از پنجره های دوجداره یا عایق دیوار راه حل بسیار مناسبی برای کاهش هدر رفت سرما و همچنین کاهش مصرف برق کولر گازی است.

4. فیلترها را تمیز کنید
توصیه می شود فیلترها و سطح داخلی دستگاه را به طور مرتب تمیز کنید. این کار باعث افزایش کارایی و عملکرد بهتر آن می شود.

5. عایق کاری لوله ها و نصب سایبان
برای کاهش مصرف انرژی بهتر است لوله های اتصال خارجی کولر گازی را عایق بندی کنید. ضمناً نصب سایبان بر روی تجهیزات خارجی دستگاه از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند و بر عملکرد کولر بسیار موثر است.

6. از لامپ های کم مصرف برای روشنایی خانه استفاده کنید.
استفاده از لامپ های کم مصرف در خانه باعث ایجاد گرمای زیادی در محیط خانه می شود که بر عملکرد اسپلیت و میزان مصرف انرژی تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است از لامپ های کم مصرف برای روشنایی و لوستر خانه خود استفاده کنید.

شما عزیزان جهت تعمیرات انواع برندهای اسپلیت از جمله تعمیرات کولر گازی اسپلیت سامسونگ خود با تعمیرگاه سینگل سرویس سامسونگ به عنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران و کرج تماس حاصل فرمایید.

 

https://serviskaran.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%a7%d9%86%d8%b1%da%98%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 22:23 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: